Followers

Free Hair? Hmm.

Heyyyyyyyyyyyy! ;P HAHA.Aku ni dah pandai wehh,tak payah study time exam kan?Pandai lahh tu -,- Aku rasalah AKU AKAN FAILED time exam ;P Heran apa aku doeee ;DD Aku dah tak ada orang nak care,cehh -,- Bole blaaa kau dyla.Aku tak suka ;DD Kk,bukan tu yang aku nak share.But benda lain.Hari tu kan ada orang tanya aku ;0 Terkejut mak ;P
___:Dyla,dulu bukan kau freehair ke?
Aku:Yup,memanglah.Kenapa?
___:Then,kenapa pakai tudung sekarang?
Aku:Aishh kau ni,suka hati aku lahh ;P
___:K,tapi aku teringin nak tengok kau free hair macam dulu ;]
Aku:Bodoh kau ni.Aku dah tak selesa lahh kalau free hair.
___:Alahh,hari tu kau pergi kedai free hair je?
Aku:Tu kat sini.Kalau keluar aku pakai lahh.Kau ni kenapa?
___:Hmm,nahhh tak ad apa lahh.

Haiyaaa,aku memang lahh dulu free hair.tapi sekarang dah tak suka.Aku nak tutup rambut aku yang macam _______ ;P Aha,aku dah dapat hidayah nak pakai tudung.Aku buka pintu hati aku ;] Hehe,gedikkan?Itulah aku,HELL YEAH ;]


nukilan dylaaa..